کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

این یک هوس است ...

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ق.ظ

هیچ چیزمان به آدمیزاد نرفته است .

شب از نیمه گذشته . یکی درخیال رختخواب و خوابی شیرین، یکی در هوس تماشای فیلم و دیگری در فکر پیاده روی شبانه است و بسیاری هم در آرزوی خواباندن آتش تمایلات کمر به پایین !

اما من از پنجره به حیاط باران خورده نگاه می کنم و اتومبیلی که وسط حیاط پارک شده است . عجیب هوس می کنم در این سکوت شب با اسفنج و سطلی پر از کف بیفتم به جان ماشین بخت برگشته !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹
مهران مهرگان

نظرات  (۴)

یعنی با این مطلب ثابت کردین که هیچ هوسی رو منطق نیست. میچای خوب :D
پاسخ:
:)
و شاید کسی در هوس کوبیدن سر به دیوار...جوری که مخش بپاچد به سقف:))
پاسخ:
لطفن مهربون تر باشیم ! می شه دخل همین مخ یا مغز رو تو طباخی محل درآورد . با دو تا پاچه یا بناگوش و سنگک :)
خب بعدش چی شد؟ آیا تونستید به این درخواست کوچیک دلتون پاسخ مثبت بدید؟
پاسخ:
نه به جون خودم از جام تکون نخوردم . مطالعه و بعد لالا :)
اخه وقتی هوا بارونیه آدم ماشین میشوره؟ که زرت دوباره کثیف شه....همون بهتر که به هوس بی معنیت پاسخ نگفتی...والا...:)
پاسخ:
لجم می گیره از خودم .درست روزای بارونی هوس ماشین شستن می کنم . ولی اون بار اون هوس رو سرکوب کردم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">