کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خدا برکت مادر سرمایه دادی !!!

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۱۴ ب.ظ

  از همان لای در پرسید : « جگر و سگندونا تازه ن ؟ »

جواب دادم : « آره مادر تازه ن ... »

گفت : « فکر نمی کنما ... »

یک نگاهی به قد حدود یک و پنجاه سانتی اش که زیر چادرش کوتاهتر هم نشان می داد انداختم و گفتم : « مادر صبح به صبح میارن ، تا ظهر هم نمی مونه ... »

جلوتر آمده بود و کنار یخچال ویترینی ایستاده بود . یک بسته جگر گذاشتم روی ترازو . گفت : « بدین تاریخش رو ببینم ! » من هم دادم دستش . کلی وراندازکرد تا تاریخ تولید را خواند . گفت : « این رو برام عوض کنین ! » عوض کردم . دوباره گذاشتم روی ترازو . قیمت دو هزارو چهار صد تومان را نشان داد . در حالیکه یک تراول پنجاه هزار تومانی به طرفم می گرفت،گفت : « گرونه چهارصد تومنش رو نگیر ! »

گفتم : « مادر قابلی نداره ! اصلن مهمون من ! »  ابتدا باقی مانده پولش که یک اسکناس دویستی و چهارتا صدتومانی بود را روی میز گذاشتم . برداشت و شروع به شمارش کرد . گفت : « صد تومنش کمه ! »  گفتم : « درسته مادر لطفن دوباره بشمارید ! » دوباره شمرد و بازهم کم آورد . در حالیکه سی و هفت هزار باقی مانده را از دخل جور می کردم گفتم : « مادر یه دویستی و چهارتا صدیه ... » و زیر چشمی می دیدم که شمرد و درست آمد . گفت : « پنج هزاری نداری این که همش شد دو تومنی ! ... » 

 داشتم ولی از قصد هیجده تا دوهزاری شمردم و یک اسکناس هزاری گذاشتم روی آن و دادم دستش و گفتم : « خدا برکت مادر ! سرمایه دادی !!! »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
مهران مهرگان

نظرات  (۱)

عجب جمله توپی!
پاسخ:
جمالتو عشق است میرزا !
بنده نوازی می کنید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">