کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

یک مراقب سمج ...

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ

   نوشتن با یک خودکار خوب و خوش دست خیلی حال می دهد ... به دل می نشیند . وای که اگر روان و خوشرنگ باشد و از نوکش هم جوهر اضافه تراوش نکند آدم ذوق مرگ می شود . در حال نوشتن هستم که مشتری جفت پا می آید وسط حس و حالم . دروغ چرا ! کمی با اکراه خودکار و دفتر را رها می کنم و بلند می شوم . بفرمایید قرائی می گویم و به استقبالش می روم .

ـ «لطفن یک مرغ رو خورشتی برام خُرد کنید ! »

ـ «چشم ! درشت باشه یا متوسط ؟» 

ـ « متوسط »

دست به کار می شوم و سریع از خجالت اش در می آیم و مرغ را قطعه قطعه می کنم . از صبح این اولین نفری است که نخواسته کبابی برایش خرد کنم .این سال نویی همه کباب خور شدن زحمت ما هم دوبل . زن چهار چشمی زل زده به شیوه ی کار من و من هم نگران اینم زیر این نگاه تیز بین هرلحظه اتفاق ناگواری برای انگشتان نازنینم بیفتد . حال دانش آموزی را دارم که یک مراقب سمج بالای سرش ایستاده و به تک تک کلماتی که می نویسد چشم دوخته و منتظر اشتباه و خطایی از اوست . کار که تمام می شود نفس راحتی می کشم .

خدایا ممنونم که به من رحم کردی و از زیر این آزمایش سربلند بیرون آوردی !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۰
مهران مهرگان

نظرات  (۶)

۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۷ بنیامین دهقانیان
ههه. جالب بود ... کبابی خرد کردنش آسون تره؟
پاسخ:
نه بابا بیشتر وقت می بره .
چه جالب هر اتفاق ساده ای را به زیبایی بیان مکنی و حس و حالت را مینویسی
یه بار نوشتم نمیدونم ارسال شد یا نه
ولی باز میگم :
چقدر خوب یه اتفاق ساده رو به رشته ی تحریر در کیارید و حس و حالتون رو هم بیان میکنید. موفق باشی
پاسخ:
ممنونم میرزا ! شما لطف دارید . نظر قبلی هم ارسال شده .
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۹ بهنام عبدالهی

سلام مطلب شما خیلی خیلی جالب بود. من که شخصا بسیار پسندیدم.
امیدوارم که با گذر زمان بهتر و بهتر نیز شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دعوت نامه:
من هم وبلاگی به عنوان داستان ها و دلنوشته هایم دارم که گه گاهی می نویسم.
کاش شما هم بازدیدی بکنید و نظر و رای بدهید.
ولی خواهش می کنم که نظری در باره نوشته بدهید  نه وبلاگ،و نقد و انتقادی هم داشته باشید. آخر من لازم به راهنمایی مخاطبان دارم و هر مطلب که به نظرتان خوب بود را رای مثبت دهید.
منتظرم.

می دونید زندگی گاهی بازی های عجیبی داره، بعضی ها جای اشتباهی قرار می گیرند. شما جای اشتباهی قرار گرفتید... منظورم رو از بین این کلمه ها میگیرید؟ ارادت بنده رو بار دیگه پذیرا باشید قربان:)
پاسخ:
خیلی عجیب ! چه می شود کرد . صد سال اول را با ماکیان سر می کنیم تا بعد :)

از شعرزیبایی که در وبلاگ آبلوموف بود اومدم و بعد این صفحه‌های شیرین رو خووندم ...

تازه که ازدواج کرده بودم هر وقت همسرم مرغ می‌خرید یک ساعت طول می‌کشید تا پاکش می‌کردم واقعا هربار چشمم به یه مرغ درسته می‌افتاد گریه‌م می‌گرفت. یه روز خودم بعدم از تموم شدن کارم تو اداره رفتم خرید مرغ. صاحب مرغ‌فروشی وقتی مرغ را کشید گفت خانوم خردش کنم و من حیرت‌زده سر تکون دادم در مقابل چشم‌های متعجبم در عرض سه دقیقه مرغ خرد شد البته با کارد اون‌موقع‌ها هنوز دستگاه خردکن مرغ در مرغ‌فروشی‌ها نبود.

یادمه از خوشحالی تا خونه بال زدم با مرغ خردشده و یک ساعت فراغت اضافه که در خونه منتظرم بود از آشنایی با وبلاگتون خوشحال شدم و

پاسخ:
چه حالی می ده یه روز یه مشتری بیاد بگه آقا مرغ من رو سریع تر خُرد کن می خوام برم کتاب های نخونده م رو اجاقه :)
یه کتاب نخونده هم می ذارم رو سفارشش تا حالش رو ببره !
ممنونم خانم نویسنده که دست نوشته های یک مرغ فروش را می خوانید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">