کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

من وهمناک است ...

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

 

 لعنتی ! چقدر دلم می خواهد یک فیلم خوب ببینم . یک فیلم خوب و با حال، از اول تا آخر بی دغدغه ی خاطر .

توی خانه ای زندگی کنی که نه همپای خوب برای ورزش و کوهنوردی داشته باشی ، نه یک کتابخوان ، نه یک تماشاچی خوب فیلم ، نه یک هم کلام در عرصه ی سیاست و ... زندگی به چه دردی می خورد .

من باید فیلم بخرم .

من باید سی دی صوتی بخرم .

من باید روزنامه و مجله بخرم .

خرید سبزی خوردن بامن .

نان با من ...

آب بطری بامن ...

اون با من ...

این بامن ...

من !

من !

وای ! چه تنهایی وهمناکی ست این من!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۳۰
مهران مهرگان

نظرات  (۲)

سلام.
لایک. دلچسب بود
پاسخ:
علیکم السلام میرزا !
بنده نوازی کردید :)
آره اینکه کسی توی خونه نباشه که توی این زمینه ها هم پای ادم باشه واقعا بده. مثلا بری کتاب بخری بهت بگن: حیف پول نیست؟ یا بخوای بری سینما بگن: بذار بیاد کلوپ! و... عجیب درکتان می کنیم درد مشترکیست:)
پاسخ:
یادم میاد چند هفته قبل با دوستی همنشین شدیم . اون بنده ی خدا از من هم کم حرف تره و البته با اینکه سوادش از من بیشتره ولی زیاد کتاب نمی خونه . اما این بار فرق کرده بود . یعنی توی چند ماهی که ندیده بودم توی حوزه ی ادبیات جنگ و مستند جنگ خیلی تحقیق کرده بود . کلی با هم صحبت کردیم . خودمون هم انگاری از این همه پر حرفی متعجب بودیم . ولی حال من رو خیلی خوب کرد . خیلی وقت بود با کسی اینطور حرف نزده بودم . این " حرف زدن " لعنتی گاهی اوقات عجیبحال آدم رو خوب می کنه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">