کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

من چه ام شده ؟

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

 

  توی یک جشن تولد دو ساعته که موزیک با صدای گوش خراشی در حال نواختن بود و اطرافیانم در حال شادی بودند هر قدر تلاش کردم یک ذره از احساس شادی جمع را قرض بگیرم نشد که نشد. به زحمت ترانه هایی را که بلد بودم همخوانی می کردم و احساس می کردم لبخند مسخره و مصنوعی که به صورتم است خیلی مضحکم کرده است . وقتی به این فکر می کنم که چه ام شده و چرا حال روزم این طوری شده می بینم خیلی داستان پشت این قضیه است. سرنوشتی عجیب !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
مهران مهرگان

نظرات  (۳)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۱ حسین غلامى خواه
امیدوارم حالت خوب شه.
پاسخ:
خدا به همه سلامتی بده !
بی پولی افسردگیه حاد میاره من خوووووب درک میکنم :(

پاسخ:
به نظر میاد روانپزشک لازم دارم می شم !

اتفاقا خیلی خوبه حتما مراجعه کنید باعث میشه دوران بغرنج رو راحتتر پشت سر بذارید و بهتر فکر کنید اگه ویزیتش اذیتتون نکنه مراجعه کنید کاری ک من کردم
پاسخ:
یک وقت هایی فکر می کنم اگه این خوندن و نوشتن ها نبود و یک شیوه های من در آوردی دیگر الان کارم به تیمارستان کشیده بود.
اگه کار این جوری پیش بره حتمن :)
این لبخند بالا نشون می ده هنوز کارم به جاهای باریک نکشیده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">