کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آلرژی از نوع دیگر ...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

   داشت با کسی صحبت می کرد . گوشی دست چپ اش بود و کفگیر دست راست . و مرتب می گفت : « سلام دارند. دست بوس اند ! سلام دارند . دست بوس اند ! »

 لقمه ی اول مثل سنگ توی گلوم گیر کرد . چقدر متنفر بودم از این تعارف ! هزار و یک کار کرده بودم اما به دست بوسی و پاچه خواری کسی نرفته بودم . به خصوص از آن قماش آدم هایی که پشت خط بودند !

.

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
مهران مهرگان

نظرات  (۶)

تو زندگیم از این کلمه استفاده نکردم چه غریبِ واسم خخخ
پاسخ:
خیلی حال به هم زنه !

با کتاب بیوتن آشنایی دارید؟
پاسخ:
سلام
چند سال قبل خوانده ام . همان اوایل که بازارش داغ بود. خاطره ای هم از آن دارم . یادم می آید ـ چرا دروغ بگذارید نگاه کنم ـ از صفحه 288تا 305 اش جا افتادگی دارد .حتی بار بعد که رفتم کتاب دیگری بخرم از فروشنده خواستم که برایم عوض کند ولی راست یا دروغ به گفت که از آن کتاب دیگر ندارد که بخواهد تعویض کند ...
و پس از پرچانگی می پرسیم دلیل پرسش شما چیست ؟!
اسمش رو پرچانگی نذارین ؛)
به شدت یاد بیوتن افتادم با پستتون.
.
وبلاگ ما تعطیل است آقا.
پاسخ:
خدا سلامت بدارد امیرخانی عزیز را . از " جانستان کابلستان " خیلی لذت بردم.

.
 برای پرداخت نکردن زکات باید پاسخگو باشید :)
پس به به که انگاری زیاد اهل مطالعه اید.
بله، نویسنده‌ی خیلی خووب!
.
زکاتش همین خواندن‌هاست. همین نظرها :)
پاسخ:
مطالعه ی ما طوطی وارِ.
.
البته منظورم از زکات برای شما بود. زکات علم نشر اونه که شما اون رو از ما دریغ کردین :)
سلام
با جملات اینچنینی بیگانه ام و در جواب چنین تعارفاتی لال میشم چون هیچی ندارم برا گفتن...
گاهی که آشنایی رو تو خیابون میبینم دلم میخواد فقط یه سلام بدم و رد شم ولی خیلیها انتظار دارند بایستم و بیشتر از احوالات هم جویا بشیم و من اینو هم دوست ندارم به چند دلیل...
پاسخ:
من نمی تونم آنچه که توی دلم نیست به زبون بیارم . الکی قربون صدقه ی کسی نمی رم . مگه اینکه ...
استاد سلام!
اینقدر کم نوشتید که دیگه داشتید از ذهن ها فراموش می شدید، داشتم از کنار بلاگتون رد می شدم دیدم که آب و جارویی زدید و چراغی روشن کردید و مطالبی بر این جریده مجازی خط خطی کردید. خدا رو شکر که می نویسید پس هستید! متأسفم از اینکه شرایط بد اقتصادی وضعتان را آشفته و شکایت اهل و عیالات را علنا به همراه داشته، امیدوارم در پس این تاریکی اقتصادی، روشنایی هویدا شود که تمام تاریکی گذشته را محو کند.
بله متأسفانه آبادی ناکجاآباد ما به برهوتی تبدیل شده، بلاگفا هم که یک جورایی از هستی ساقط شد و به قول معروف گل بود و به سبزه نیز آراسته گشت.
در این ایام مبارک محتاج دعای دوستان هستیم.
پاسخ:
کدخدا جان! محتاج دعاییم.

آری به قول شاعر : بی مایه فطیره ! پول نداشته باشی " کسی برات پپسی باز نمی کنه ! "

فقط تو رو خدا دخو جون بذار چند قطره آب از اون روستای بالادست شما به زمین ما پایین دستی ها برسه :)

بلاگفا واقعن گل کاشته !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">