کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کمی آب بپاش به تن مرده ام !

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

    تازه بعد از چهل و اندی سال دارم پی به این نکته می برم که بدجوری دچار افسردگی شده م . هپلی هپلی شدم و حال و حوصله حضور توی جمع های شلوغ رو ندارم . شاید بشود گفت از آدم ها فراری ام .به سر وضعم نمی رسم و ...

عیال گیر داده بلند شو برو سر و صورتت رو اصلاح کن . این چند دقیقه ای که پای لب تاپ بودم شاید ده بار تکرار کرده . بلند شوم و بروم . شاید این روحیه ی مرده با دیدن آب جانی بگیرد .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
مهران مهرگان

نظرات  (۲)

نشونه های افسردگیه صد در صد :|||| همه ما کم و بیش دارم و شرایط هم بدترش میکنه ، متاسفم که نمیتونم کاری کنم :(
پاسخ:
چندین و چند سال با شرایط بد گذران کردن فرسوده و مستهلکم کرده . وقتی می بینم دیگران چه راحت می خندند ـ البته این بیشتر بین کودکان وجود داره چون هنوز با خیلی از مشکلات زندگی آشنا نشده اند ـ  به حال شان غبطه می خورم ...

خواهش می کنم . شما که تو این امر ذخیل نبوده اید . به امید سلامتی روحی و روانی برای همه :)
سلام،امیدوارم حال همه به شود حالا با آب با خاک با آتیش با...
واسه من خیلی دردناکه وقتی مرد خونه ام افسرده ست و غمگین...
خدایا میشه لطفاً بیشتر هوای مردای خونه و باباها رو داشته باشی...
پاسخ:
آمین یا رب العالمین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">