کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

زر زر اضافه !

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

  چقدر دوست دارم این جا بیشتر بنویسم. از اتفاق های روزمره و از اطرافیان . از افکار زشت و زیبایی که هجوم می آورند به این ذهن وامانده .هزار و یک درد بی درمانی که انگار راه چاره ای برای آن ها نیست. خستگی و درد های مزمنی که آزارم می دهد توانایی هر شب نوشتن را از من گرفته است دارم به این نتیجه می رسم که در حال پیر شدنم ... این روزها اصلن دلم نمی خواست به مغازه بروم . هر چند بی کاری خودش از صد تا درد و مرض بدتر است  ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
مهران مهرگان

نظرات  (۱)

آدم وقتی فکرش مشغوله نمی تونه بنویسه ولی دل که مشغول باشه شبی صد صفحه جون نوشتن داره. امان از بیکاری... قدر مغازه رو بدونید که از قدیم گفتند: بیگاری بده ولی بیکاری نه! من الان این جمله رو با تمام وجودم دارم حس می کنم. اصلا آدم کار داشته باش تحمل دردهاش راحتتره. حداقل فکرش کمتر سراغ آدم میاد. 

* امیدوارم به زودی برای همه مشکلاتتون چاره ای پیدا بشه و با خیال راحت برامون بنویسید...
پاسخ:
نمی دونم اگه همین کار کوفتی رو هم از دست بدم باید چی کار کنم ؟!
ممنونم سن پطرزبورگی عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">