کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کمی به فکر ناهار باش !

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

  از صبح لوبیا ها را خیس کرده بودم. ظهر که آمدم سر وقت اش می ترسیدم جوانه زده و مثل لوبیای سحرآمیز سر از ابرها در آورده باشد. اما اینطور نبود. فقط کمی خیس خورده بودند و آنطور که از شکل و شمایل شان پیدا بود دو جور بودند. نیمی بهتر خیس خورده بودند و نیمی کمتر. برای اطمینان از پخت سریع ریختم شان درون زودپز و کمی گوجه و سیب زمینی پیاز و نمک و ادویه اضافه کردم و گذاشتم اش روی اجاق. باید به فکر آقای پسر هم باشم. چون لب به لوبیا نمی زند. نمی دانم شاید مجبور باشد دوباره نیمرو بخورد. شاید برایش کنسرو ماهی خریدم . بالاخره باید این شکم وا مانده را یک جوری سیر کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
مهران مهرگان

شکم وامانده

نظرات  (۱)

آقا یه سوال!!
من وبتون رو خیلی وقته دنبال میکنم،شما ک اینقد اوضاعت خرابه پول نت از کجا میاری  ؟ :D
پاسخ:
به جان خودم این چند وقته افتاده بود به دلم اگه یه خواننده ای گذرش بیفته این دور و اطراف همین سوال رو از خودش و یا از من می کنه :)
 
کج دار و مریز بخاطر این وبلاگ و دور نبودن از نوشته های دوستان از گلوی مان می زنیمو ... گاه من شارژ می کنم و گاه عیال. من گوشی هوشمند ندارم و خدا رو شکر عیال به خاطر دسترسی به فضای مجازی و گروه دوستان نمی ذاره بی ترافیک بمونیم . آقا این اینترنت از نان شب واجب تره :)
  نه اینکه هیچی نداشته باشم و در خاک فلاکت افتاده باشم، نه ! به خاطر بی کاری و به اجبار مشغول شدن به کاری که درآمد مکفی نداره حال روز خوشی ندارم و ...
 ببخشید خیلی زار زدمو اسباب ناراحتی شدم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">