کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پا به پای هم نمی رویم !

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ق.ظ

 باران می بارد .

روزهای زیادی مسیر چهار پنج کیلومتری را پیاده رفتم.

صبح و شب نان و پنیر خوردم و نهار نیمرو.

در حالیکه پول مختصری کنار گذاشته بودم برای ایاب و ذهاب  ولی او آن مختصر را برمی داشت .

به کارهای خودش می رسید. بعد از اداره ، دانشگاه و آمد وشدهای دیگرش را با وسیله ی نقلیه ی شخصی مان انجام می داد در حالیکه من مسافت پنجاه دقیقه ای را با پای پیاده گز می کردم.

در حساب بانکی اش پول بود و از آن خرج نکرد.

دیگر مثل روزهای گذشته شریک غم و شادی هم نیستیم . همه ی مسائل مالی اش را از من پنهان می کند. و بدتر از آن بدون اینکه من او را تحت فشار بگذارم به من دروغ می گوید ...

 حال خوبی ندارم . فکر این که عدم توانایی مالی چطور آدم را از ارج و قرب می اندازد دست از سرم بر نمی دارد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
مهران مهرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">