کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

من آدم بازار نیستم ...

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

  خسته شده ام . از فردا می خواهم دیگر مهران مرغ فروش نباشم . از خودم و این کار کوفتی حالم بد شده . هر جور فکر می کنم به این نتیجه می رسم که آدم بازار نیستم.  این رو باید پیشتر از این متوجه می شدم . با این همه ضررهایی که متحمل شده ام و باز به دیگران اعتماد می کنم و حواسم جمع نیست . امروز پانزده کیلو مرغ کم آوردم . صبح که بار را تحویل گرفتم حس کردم که وزن مرغ ها نود کیلو نمی شود. شش بسته بود و هر کدام پانزده کیلو نمی شدند. در حالیکه در فاکتور قید شده بود نود و یک کیلو چهارصد گرم . الان این چندمین بار است که آخر شب وزن خرید و فروش ام با هم نمی خوانند. این موضوع را با فروشنده و کارگرهایش مطرح کردم. چند روزی اوضاع درست شده بود اما باز امروز ... اشتباه از خودم بود باید بلافاصله بعد از این که آمدم مغازه بار را وزن می کردم .

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
مهران مهرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">