کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مال این حرف ها نیست ...

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

  دلم می خواهد امشب زودتر تعطیل کنم . بزنم بیرون و چند خیابان که از محل کسب دور شدم از قالب یک مرغ فروش بیرون بیایم و بروم درون قالب یک آدم کتابخوار و خودم را سراسیمه برسانم به نزدیکترین شهر کتاب ... انگار یک چیزهایی ناخواسته از سر و صورتم پیدا شده . مشتری که الان راهی اش کردم وقتی دوتا مرغ درشت و چاق خواست و دید دستگاه برش ندارم و گفتم با چاقو خُرد می کنم  پیش خودش فکر کرد این که پشت لب تاپ نشسته و در حال تایپ کردنِ مال این حرف ها نیست و به یک مرغ راضی شد و آن را هم اجازه نداد خُرد کنم و همانطور برداشت و برد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
مهران مهرگان

نظرات  (۳)

عه؟؟؟ سعی کن قیافت به مرغ فروشها بخوره....اینجوری بیشتر بهت اعتماد میکنن که کارتو بلدی.... والا ...از من به تو نصیحت :)))))
پاسخ:
حالا ببین از شانس بین کتاب ها چی قسمتم شد : " نان سال های جوانی " هاینریش بُل 
دیشب رفتیم بوتیک یه چی بخریم برای عیال. یارو نشسته پا لب تاپ و تو فیس بوک بود . فکر میکرد کسی نمیدونه. از آینه ی پشت سرش معلوم بود. ضایع. هر کی هم میومد تو خوش واسه خودش میگشت. هر سوال هم که میپرسید یارو سر بالا جواب میداد. (همینطوری یاد اون افتادم)
پاسخ:
من همون روزی که ثبت نام کردم چند روز بعد فولتر شد . تازه از دوست و آشنا داشتم می پرسیدم که باید بعد از ثبت نام باید چی کارا بکنم که فاتحه . از اون به بعد هم بی خیال شدم . همیجوری با وب نگاری کلی حال می کنم و دوستای خوبی دارم .
تو مغازه اگه دست به چاقو نباشم کتاب و بعدش هم کمی سرم تو وبلاگ هاست .
راستی خیلی وقته با عیال بوتیک نرفتم . بقیه شو نمی گم که خیلی غم انگیزه ...  
سلام
یاد اون نقاشی معروف عاقبت نقد فروش و نسیه فروش افتادم :)
پاسخ:
آره یادم می یاد . باید یکی از اون رو پیدا کنم و بزنم بالا سرم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">