کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

وصف حال

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ق.ظ

  چقدر این روزها از این شغل نا امید شده ام . شغلی که انگار آینده ای ندارد . نه کور می کند و نه شفا می دهد .

دخل و خرج به زحمت جور می شود .

  کار زیاد و در آمد کم خسته ام کرده و بارها تصمیم گرفته ام قید ادامه ی کار مرغ فروشی را بزنم . یکی از این روزها شاید با حاجی حرف بزنم . نمی دانم شاید یکباره کار را رها کنم . ناگفته نماند از بعضی کارهای جناب ایشان هم حالم به هم می خورد . هرچند با احترام تمام با من برخورد می کند اما فشار های دیگری که روی من است مستاصل ام کرده . امیدوارم برای آینده ام بتوانم تصمیم درستی بگیرم .

.

.

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۴
مهران مهرگان

نظرات  (۳)

سلام 
:)
الان تو ساعت سه صبح یه سوال بپرسم عایا؟ چی شد که اولین لینک اینجا " حرفهای بی پرده آزیتا" از اینجا حذف شد؟ 
البته اینو نپرسیدم که منو لینک کنید فقط خیلی دلم میخواد دلیلش رو بدونم شاید اصلاح کنمش
پاسخ:
سلام
از بلاگفا " آزی " رو می شناسم . یک جورهایی داشت من رو از قالب خود سانسوری در می آورد و من هم گاهی ترس رو کنار می ذاشتم می خواستم راحت و بی دغدغه بنویسم . اما این اواخر یک جورهای دیگه شده بود " آزی " . رک بگویم نوشته ها و اون کارهای صوتی و ... به دلم نمی نشست . دیگه اون زاویه ی دیدی که باعث رو در رو شدن من خواننده با گوشه های زشت ضمیر پنهانم می شد توی نوشته های آزی نیست ...
:(
تو همهء نوشته هام؟ یعنی دیگه هیچ کدومشون؟ :||| اگه اینجوری باشه ک خیلی بده...😩😕 
پاسخ:
همه نه ! البته خیلی وقت بود نمی خوندم . کمتر سر می زدم . و نمی تونم قاطع بگم .
مثل اینکه باید برگردم و چیزهای تازه یاد بگیرم از شما :)
امیدوارم بیاین و چیزی واسه خوندن پیدا بشه واستون ، البته که ممکنه وسطه نوشته ها چیزهایی هم باشه که به کامشماخوش نیاد ولی اوناروبه من ببخشایید :)😊
پاسخ:
قرار نیست برای من و به دلخواه من بنویسید . خوب که هرکس سبک خودش رو داره .
بزرگوارید !
سلامت باشید و برقرار ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">