کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

من و جرجیس و همبرگر

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

  من هم بین همه پیامبرها جرجیس را انتخاب کردم . منظورم زبان روسی است . کسی دور و اطراف ام نیست که دو تا راهنمایی از او بگیریم . الان که دارم همبرگر سرخ می کنم به این فکر می کنم که یاد گرفتن دستور و قواعد این زبان حتی سخت تر از آن است که آدم گرسنه در انتظار آب شدن یخ یک بسته همبرگر منجمد بماند .

  لعنتی چه مصیبتی شد. گرسنگی باعث شد که زودتر از موعد دست بکار شوم و بیافتم به جان همبرگرها . یکی نیست به این شرکت تولید کننده بگوید چه عیبی داشت لابه لای همبرگرها از ورقه ی پلاستیکی استفاده می کردید . تمام کاغذها چسبید به جان همبرگرها. باید تکه های کوچک کاغذ را یکی یکی از آن جدا کنم . خدایا خودت صبر بده ! 

.

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
مهران مهرگان

جرجیس

همبرگر

نظرات  (۲)

اخ اخ یه بار همین بلا سر من اومده... ولی جدیدا دیدم کاله ورقهای بینش رو پلاستیکی کرده... مارکش چی بود همبرگرتون.؟


زبون روسییییی؟؟؟؟ اخه به چه دردی میخوره؟؟؟ خدایی؟
پاسخ:
دو صفر دو .

هر شب به پوتین م سلام کنم :)

منم تصمیم دارم زبان روسی یاد بگیرم. البته فعلا فقط تضمیم گرفتم تا به مرحله اجرا برسه قطعا طول میکشه:)

بعدشم من وقتی گشنمه کلا زبان مادری رو هم فراموش می کنم.

پاسخ:
به به ! خواهرم ما باید به شما سن پطرزبورگی ها که زبان مادریتون روسیِ درس پس بدیم . شما لطفن دنبال یِ زبان دیگه باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">