کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

این آغوش مادرت نیست !!!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

  دوباره امروز مطرح کرد .

روی تختخواب دراز کشیده بودم. باد ملایم کولر از انتهای سالن تا اتاق خواب می رسید. او هم کنارم بود.به سمت راست غلتیدم و در آغوشم کشیدمش. حس آرامش خاصی به من می داد. همچون آغوش مادری به طفلی. اما با حرف هایش که نمی دانم از ته دل بود یا نه آتش به جانم ریخت .

ـ بیا از هم طلاق بگیریم. توافقی !

بغض گلویم را گرفت. سعی کردم صدای بغض آلود کودکی را بیرون بیاورم تا نفهمد که چقدر این کلمات عذابم می دهد. با همان کلمات بغض آلود کودک طرد شده گفتم :

ـ حالا که هیچ کس رو ندارم و با همه به خاطر تو قطع رابطه کردم تو هم به خاطر بی پولی و در آمد کم ام می خواهی بذاری بری ؟!

ـ دیگه خسته شدم ! جلوی همه ی دوست و آشناها خار و خفیف شدم . تا کی باید بی پولی تو رو تحمل کنم . دیگه نمی خوام اینطوری زندگی کنم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
مهران مهرگان

نظرات  (۴)

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۲ الفــ میمــ
درست میشود انشالله..کلمه ندارم..التماس دعا
پاسخ:
ممنون . سلامت باشید !
فقط به خاطر همین میخواد جدا بشه؟ کمی بی انصافیه به نظرم!
پاسخ:
یک حرف هایی می زنه . نمی دونم ته دلش چیه ؟!
به نظرم بی پولی بهانه است .. باید بفهمی ته دلشان چیست ..
امیداوارم حل شود ..زود ..:)
پاسخ:
ممنون!
با پول حل می شود . دنبال شم :)

سلام
یه طرف خودتی و خواسته هات و طرفی دیگه همسرت و دست های خالیش و یه طرف دیگه علاقه و انسانیت و...همین ها باعث میشه گاهی کم بیاری و حرفایی بزنی که نه تنها حرف دل نیست بلکه عاقلانه هم نیست.
گاهی دلم به حال خودم میسوزه که محرومم از کمترین خواسته ام که کنار هم بودنه(به دلیل شرایط کاری سخت همسر) و همچنین برآورده نشدن خیلی از خواسته های مالی و عاطفی دیگه...و گاهی دلم به حال همسرم میسوزه که ایشون هم نه تنها محرومن از خیلی چیزها بلکه نگاه های سرد و افسرده منو هم باید تحمل کنن...
در حق همسرم اجحاف بیشتری میشه...چون ایشون از من توقعی ندارن ولی من یه عالمه توقع دارم از ایشون...
مرد بودن سخت تره...

پاسخ:
ممنونم. نگاه خوبی داشتید به هر دو طرف . احساس خوبی پیدا کردم . حس کردم کسی این شرایط سخت رو درک می کنه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">