کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

محیط گرم خانه

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

  حس می کنم نسبت به روز های گذشته حال بهتری دارم . وقتی محیط خانه امن و آرام باشد دلگرمی برای کار کردن بیشتر می شود. امیدواری به آینده به آدم نیرو می دهد و به همین ترتیب کارها هم خوب پیش می رود.

  یک خواننده ی ناشناسی بود که خیلی با انرژی این جا کامنت می گذاشت. اثرات تشویق ها راه کارهایش در تعدادی از پست ها باقی ست. الان که دوباره به پیشنهادهای او درباره یافتن کار پر درآمدتر و بهتر فکر می کنم یک جورهایی حس می کنم این بنده ی خدا انگار در این مملکت زندگی نمی کرده و از معضل بی کاری خبر نداشته ... نمی دانم الله و اعلم !

  با این که کاری را که دارم سعی می کنم رونق ببخشم و در فکر کار بهتری باشم اما تمام سفرش هایی که به دوستانم در شهرهای دور و نزدیک برای یافتن کار بهتر کرده ام بی نتیجه مانده است .

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
مهران مهرگان

نظرات  (۳)

ایشالله ثمربخش میشه. و به هدفتون میرسید..
تلاش زیاد حتما نتایج بهتری داره.......
پاسخ:
متشکرم :)
سلام.من فقط نظرمو گفتم.این مدت که نمینوشتید فکر کردم ناراحت شدید.من تو همین مملکت زندگی میکنم و کار مناسبی دارم ولی خب وقتی دنبال کار میگشتم دیدم اوضاع زیادم بد نیست.یه حرفه و تخصص داشته باشی با یه سابقه مفید میشه کار پیدا کرد.شما باید با توجه به سنتون تجربه کاری داشته باشید ولی تخصصتونو نمیدونم.به هر حال همینکه یکم تلاش کردید خیلی خوبه.امیدوارم بازم تلاش کنید و کار مناسبتری پیدا کنید
اینکه بخواید خودتون کارفرما یا خویش فرما بشید خیلی خوبه ولی اولش یکم گشنگی داره.اگه صبور باشید به نتیجه میرسید.اما اول خوب تحقیق کنید که ببینید مشتری اون کار هست یا نه.مشتری خیلی مهمه.براورد هزینه کنید و اگه به صرفه بود اقدام کنید.از منم ناراحت نباشید.موفق باشید
پاسخ:
سلام " یکی "

شرایط خوبی نیست. به تعداد بیکارهای دور اطرافمون همینطور داره اضافه می شه. آخریش هم داداشم بود و هست ..تجربه ی کاری که داشتم تو این شهر به درد نمی خوره . عسلویه که فرموده بودید جدیداً دستور داده اند بومی ها در اولویت هستند و لاغیر ...
نمی دونید چه بلایی سر شرکت های صنعتی اومده . شرکت های حمل ونقل و  ... همه تعطیل و نمه تعطیل و ورشکست .
عمرمون به فنا رفت . تا کی باید به زن و به گشنگی داد ؟!
ناراحتی نداره . ما نقد پذیریم  و پوست کلفت :)
امیدوارم همیشه برقرار باشید و بر سر کار خوب و نون و آب دار !
سلام قربان، خیلی کم سعادتیم، کم می نویسید و چاکران را خیلی به حساب نمی آورید! مسلّم بدانید در این وانفسای رکود اقتصادی کارهایی هست و میشه کرد که بیش از بخور نمیر از آنها عایدات داشته باشه ولی بشرطها و شروطها! با نالیدن و آیه یأس خواندن کاری از پیش نمی ره، اندک تجربه ای که هست را می تونم خالصانه خدمتتان تقدیم کنم!
پاسخ:
کدخدا جون ! خیلی مخلصیم !
شرط و شروط و راه کارها را ارائه بفرما تا شاید از این گرفتاری مالی نجات پیدا کنم . یک عمر دعا گو خواهم بود !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">