کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

کارناوال رزیه

یادداشت های روزانه . در خواندن اراجیف بنده خطر ابتلا به افسردگی وجود دارد . لطفن مراقب سلامت روانی خود باشید!

یادداشت هایی همراه با غرغر و شکوه و گلایه
... تب و هذیان
و جیغ و جادوی کلمات
و گاهی شادی هایی که این روزها دور از دسترس اند .
آدم های این جا آمیخته ای از تخیل و واقعیت اند .
گفته ها و شنیده ها و مشاهدات نویسنده که آن هذیانی که پیشتر گفتم روی بازتاب آن ها موثرند .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نگران نباش !

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ق.ظ

       امروز به کتابخانه ی عمومی سر زدم . فقط برای این که خودم را نشان بدهم و موعد برگشت کتاب های امانتی را تمدید کنم. پیام رسیده بود که مهلت کارت عضویت ام در حال انقضا است . حق عضویت را نداشتم که پرداخت کنم . به کتابدار گفتم که فردا پس فردا می آیم برای تمدید کارت. و با حس بدی آمدم بیرون .
برای قبض گاز خانه هم باید کاری بکنم. موعد پرداخت اش رسیده . برای چند دوره روی هم انباشته شده و رقم اش بالا رفته و شرکت محترم گاز روی آن مهر اخطار ضرب کرده و این خودش اضطراب آور است . باید از کارفرما کمی پول قرض کنم. یا به قولی مساعده بگیرم. و این یعنی سخت ترین کار .

  هوا ابری ست . باران نمی بارد. چند وزیر در خصوص اوضاع بد اقتصادی به پرزیدنت نامه نوشته اند. تعداد دیگری از جان باختگان حادثه ی منا از طریق هوایی وارد کشور شده اند. روسیه به مواضع داعش در سوریه حمله کرده است. جان کری به روس ها در خصوص این کارشان هشدار داده است . من آخر نفهمیدم حمله ی روس ها از طرف روس ها خوب است یا از طرف آمریکایی ها ؟! کدام بهتر ودقیق تر می کشد ؟!!!  ... حمله ی موشکی ... کشتار فلسطینی ها ... کشته شدن چند اسراییلی ...

  آسمان ابری ست . هنوز از باران خبری نیست . باران که ببارد اوضاع بهتر می شود. م این را می دانم . زمین مستعد روییدن است . دوباره همه چیز رو به راه می شود ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
مهران مهرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">